Colourful Winter Wishlist




Ostatnio moja szafa przechodzi transformację  i pojawiają się w niej rzeczy bardziej kolorowe i wzorzyste. Odkryłam, że ubrania w printy mają wielką moc w stylizacjach. Jako jedyny mocny akcent lub w parze. Naturalnie zimą ubieramy się w ciemne i neutralne kolory, które raczej kojarzą nam się z tą porą roku. Ale zauważyłam, że jasne kolory dodają mi energii w te krótkie i szare dni. Przedstawiam Wam moją kolorową "wishlistę". Co Wy na to?

1. t-shirt- here
2. bag/torba- here
3. dress/sukienka- here
4. jacket/kurtka- here
5. shoes/buty- here
6. necklace/naszyjnik- here
7. t-shirt- here
8. shoes/buty- here
9. bag/torba- here
10. skirt/spódnica- here




6 komentarze:

  1. buty piękne <3 lubimy rzeczy z tego sklepu :) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,4,10 super!!
    AgaO.

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest przesłodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się bardzo, że moja lista przypadła Wam do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.