Sesja studyjna dla LaTuli


  Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny efekt mojej pracy-pasji. Jest to sesja fotograficzna, którą stylizowałam dla firmy LaTuli. Piekna, ręcznie robiona biżuteria. Dwa oblicza, dwa żywioły. Dwie sesje dla LaTuli Classic i dla LaTuli Skin. Ciepła blondynka o pięknych oczach i słodkim uśmiechu i silna, zimna brunetka z burzą loków na głowie. Miłego oglądania.

   Bardzo dziękuję całej ekipie, z którą miałam wielką przyjemność pracować.
Dziękuję również Aleksandrze Błońskiej (właścicielce i projektantce LaTuli), która w pełni mi zaufała z koncepcją i organizacją całej sesji.

Zdjęcia: Agnieszka Olszańska z Fever For Fashion
Stylizacja: Patrycja Piwońska z  PattPuzzle 
Fryzury: Julita Wilkoń
Modelki: Adrianna Barwicka i Ania Wiśniewska 














A tu cała ekipa w komplecie: Julita, Adrianna, ja, Ola, Hania, Agnieszka i Ania.


7 komentarze:

  1. Świetnie!!!
    Zazdroszczę pracy ,która jest Twoją pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę więcej takich sesji! /ewa/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję za ciełe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.