Spotkanie Warszawskich Blogerek


  Mam dzisiaj dla Was fotorelację ze spotkania Warszawskich Blogerek i Blogerów. Zawsze bardzo chętnie biorę udział  w tego typu zlotach. Pewnie dlatego, że lubię poznawać nowe osoby, które podzielają moją pasję do mody i potrafią się dzielić radościami i problemami w prowadzeniu bloga. Mało istotne jest dla mnie czy ktoś prowadzi blog parę miesięcy czy parę lat. Liczy się radość i pozytywna energia w pielęgnowaniu swojego hobby. 















fot. Agnieszka Olszańska Fever For Fashion















Na spotkaniu dostaliśmy sporo upominków, przygotowanych specjalnie na tą okazję. 

Perfumy i mini zestaw do mikrodermabrazji .
Na spotkaniu gościła Pani Aleksandra Gelo-Piesta z Mary Kay, która z wielką pasją opowiedziała o firmie, swojej pracy i samych kosmetykach. Każda z nas miałą możliwość skorzystania z zabiegu na dłonie i usta ( tak gładkich ust jeszcze nie miałam :) ). 

 Tusz do rzęs, błyszczyk i eyeliner od IsaDora.

Odżywka keratynowa do paznokci Delawell.

Krem z linii odmłądzającej stopień 3 (na moje mini zmarszczki :) ) od firmy Sothys - dystrybutor Beauty Trade.  Kosmetyków SOTHYS nie można kupić w drogeriach (wyjątkiem są salony np: Salon Escape) bo są one przeznaczone głównie do zabiegów w salonach spa. W moje ręce, drogą losowania, wpadło zaproszenie na zabieg sezonowy na twarz do salonu Escape (wkrótce fotorelacja z tej wizyty).


Zestaw kosmetyków z linii pielęgnacyjnej i regenerującej firmy Pilomax.

                  Specjalnie zaprojektowana bluza na nasze spotkanie z Voltaire&Moliere

Serdeczne podziękowania należą się Agnieszce z Blue Cuff oraz Kingdze Ermako, które zorganizowały nasze spokanie. A wzięli w nim udział:



4 komentarze:

  1. Świetnie uwielbiam takie blogerskie spotkania:) Zawsze można poznać nowych,świetnych ludzi z pasją;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Wam, macie z kim podzielac swoje pasje i te prezenty:)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.