Zimowa Szafa na Szpilkach


  Przedstawiam Wam fotorelację z kolejnego spotkania z cyklu "Szafa na Szpilkach" organizowanego przez Blue City. To fantastyczne spotkania z dziewczynami-blogerkami, na które czekam z niecierpliwością. To wspaniały czas na relaks i plotki. Tym razem poprosiłam fryzjerkę z  Marco Aldany o bardzo prostą i klasyczną fryzurę. Wizażystka z salonu NYX podkreśliła moje oko czarną kreską i wyczarowała piękne usta w naturalnym kolorze. W sklepie IMPERIAL nie trudno było znaleźć świetną stylizację. Ta włoska marka mile zaskoczyła mnie dobrze odszytymi i utrzymanymi w najnowszych trendach ubraniami. Nie mogę pominąć  Małgosi Maier, której sedecznie dziękuję za organizację spotkania.



























 Fot. Bartko Dębkowski



6 komentarze:

  1. O jaaaa, załapałam się na zdjęcie! Pati, dlaczego nie pokazujesz efektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, efekt już wrzuciłam wcześniej :)

      Usuń
  2. dalej choruje na ta ołowkowa w panterkę ;( u mnie nie ma, ahh...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.