Wyprzedaże


   Zaczął się radosny dla mnie czas przecen. Nachętniej wtedy uprawiam bieganie po sklepach :) Uzupełniam wtedy braki bieliżniane, obuwnicze i oczywiście odzieżowe. Już dzisiaj przedstawiam Wam co udało mi się upolować. A tak na marginesie to jestem spłukana :/
   A jak wasze zakupy? Co nowego wisi w Waszej szafie?



 naszyjniki-Accessorize
 buty ze skóry-Zara
 płaszcz-Pull&Bear
 kurtka wyszywana na ramionach koralikami-Pull&Bear
 spódniczki-Promod

portfel-Perfois (nareszcie mam duży i pojemny portfel)

 pierścionki-Perfois
 kolczyki-Mango
 kolczyki-Accessorize
 spódnica od lewej-Zara, spódnica od prawej-H&M 
szalik-Zara 


20 komentarze:

  1. Portfel jest rewelacyjny - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś... tyle pięknych rzeczy! płaszcz i buty też bym chętnie kupiła ;)
    ja na wyprzedażach jeszcze nie byłam, ale chyba najwyższa pora udać się do galerii, bo potem już nic dla mnie nie zostanie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak poszukujesz czegoś konkretnego to lepiej teraz już się rozejrzeć :)

      Usuń
  3. oj ja tez szaleje, na wyprzedazach zwykle kupuje buty, spódniczki i koszule:)
    Na zime nosze do marynarek czy kardiganów a latem do baletek:))
    Lubie uniwersalne rzeczy, niesezonowe...wciaz szukam płaszcza ze skórzanymi rekawami, nie rzucił Ci sie gdzieś takowy? Coś jak twój z C&A:) Czuje ze weekend bedzie zakupowy, dopiero co wróciłam z pracy i miałam sie połozyc z laptopkiem pod kocyk, chyba skończy sie na espresso i wyjezdzie w miasto:))
    Widzisz jak inspirujesz i motywujesz do działania! Buziaki i pisz do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pełno wyprzedaży,upolowałam kilka super rzeczy,ale mam chrapkę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mam ochotę na więcej, muszę się powstrzymywać :)

      Usuń
  5. Niedawno pomyślałam, kiedy dodasz takiego posta. Czytasz w moich myślach...dużo świetnych rzeczy, już nie mogę się doczekać kiedy je na sobie zaprezentujesz! Najbardziej jestem ciekawa tej kurteczki wyszywanej koralikami...i spódnic oczywiście:) /ewa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą przyjemność po mojej stronie Ewo :)

      Usuń
  6. płaszcz bardzo ładny, napisz proszę ile kosztował? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne rzeczy wychaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś:), ale zakupy bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierścionek z nieskończonością jest prześliczny! :o :*

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW niezłe łupy, ciekawa jestem cen niektórych rzeczy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz w kartkę wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.