Alicja w Krainie Czarów


  Mam ogromną przyjemność przedstawić Wam dzisiaj efekty kolejnego projektu, w którym brałam udział. Razem z Agnieszką (fotograf), Hanią (wizażystka) i Julitą (fryzjerką) wymyśliłyśmy temat sesji "Alicja w Krainie Czarów". Musiałam przygotować całą stylizację modelki (grzebiąc w czeluściach mojej szafy i piwnicy) ubrania do sesji i biżuterię. Chciałam "ugryźć" temat  mniej dosłownie a bardziej "fashion". Całą stylizację oparłam na wełnianej marynarce Dior, którą upolowałam w ciucholandzie. Resztę "zrobiła" biżuteria. Nie dałabym rady bez mojego wspaniałego zespołu. Dziękuję. 

   Podoba Wam się?


Włosy: Julita Wilkoń
Stylizacja: ja :)
Modelka: Gosia










jacket/marynarka-Dior
blouse-River Island
jewellery/biżuteria- Accessorize, H&M

15 komentarze:

  1. BARDZO MI SIĘ PODOBA :)))))))))))))))http://unbeso-klarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetnie ją wystylizowałaś ! Wygląda niesamowicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja i make up super, ale taka bez wyrazu ta modelka:(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny motyw motylków broszek na marynarce (chyba,ze przyszyte)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motylki sama przyczepiłam, jedne motylki to broszki a inne to naszyjnik :)

      Usuń
  5. Czym tu sie zachwycac.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wykombinowałaś...czasami lepiej spojrzeć na coś z przymrużeniem oka, wtedy widać więcej! /ewa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewo, łatwiej siebie ubrać niż modelkę w konkretnym temacie :) teraz to wiem

      Usuń
  7. Wyszło pięknie!!!Jestem pod wrażeniem :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna modelka a stylizacja to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba ta stylizacja, taka nieoczywista;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.