Dzień Kobiet


   Uraczę Was dzisiaj (dla odmiany) fotorelacją z wizyty w  Salon&Day SPA Escape. Nie często mam okazję sprawiać sobie takie przyjemności. Tym razem wybrałam się na zabieg sezonowy na twarz kosmetykami SOTHYS. To dobra opcja dla szarej, zmęczonej zimą skóry. Zabieg jest dobierany do potrzeb cery zależnie od jej rodzaju. Każdy jego element jest w pełni zindywidualizowany.  Ja mam mieszaną skórę. W strefie "T" tłustą a w reszcie przesuszoną. Okres zimowy czyli mrozy na zewnątrz i przesuszone ogrzewaniem powietrze w domu nie sprzyja ładnej i zdrowej skórze na buzi. Cały godzinny zabieg polega na delikatnym demakijażu i oczyszczającym peelingu (pięknie pachnie), który przygotowuje skórę do nałożenia skoncentrowanego serum i maseczki. Następnie ma miejsce mega długi i przyjemny masaż twarzy  i szyi. Prawie odpłynęłam w błogi sen. Efekt wspaniale odświeżonej skóry był widoczny gołym okiem. Cała wizyta w Salonie Escape była bardzo przyjemna. Śliczne wnętrza i przemiła obsługa.  Szczerze polecam.
















zdjęcia by Kris



6 komentarze:

  1. Rewelacja zazdroszczę :)
    ja w marcu wybieram się do kosmetyczki :)
    czekam już na ten dzień :)
    świetne foto relacja :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto zrobić sobie Dzień Kobiet częściej niż raz w roku...czekam na nowy post /ewa/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jaką niespodziankę sprawisz sobie na dzień kobiet:) Ja ostatnio próbowałam podpowiedzieć facetom, co może spodobać się kobiecie i opisałam to na moim blogu http://blog.olemole.pl/fotoksiazka-na-dzien-kobiet/. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.