Sól i Pieprz


Zawsze marzyłam o kurtce ze skóry, o rasowej motocyklówce. Skutecznie odstraszały mnie jedynie ceny. To taki typ kurtki, która pasuje do wszystkiego i nadaje charakter każdej stylizacji. Jakiś miesiąc temu natrafiłam w F&F wieszak z przecenami a na nim wisiała moja wymarzona kurtka  (przecena z 549 zł  na 159 zł). Muszę Wam wyznać, że odkąd jestem na diecie i moje ciało nabiera właściwych kształtów mam ochotę eksperymentować z fasonami i długością ubrań.  Efektem tych zabaw jest dzisiejsza stylizacja. Jak Wam się podoba? Ja się czuję rewelacyjnie w ostrej i kobiecej stylizacji.






















zdjęcia by Kris

jacket/kurtka-F&F %
sweater-Zara %
skirt/spódnica-sh
shoes/buty-Zara %
necklace/naszyjnik-Zara %

16 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Baaaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cool pics :)
    Love it so much <3
    Nice outfit

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/skull-glasses.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty się podziewałaś, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga? Fajny, zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik robi wrażenie, zastanawiam się - czemu go nie kupiłam na wyprzedażach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda naszyjnik jest urzekający, a cała stylizacja jest rewelacyjna :) Ps. Sweter to mój top 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będziesz miała ochotę pozbyć się naszyjnika to ustawiam się w kolejce chętnych do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze r e w e l a c j a !!! Pati może podzielisz się swoimi sposobami na schudnięcie? Ja zmianę twojej sylwetki zauważyłam już dawno, życzę wytrwałości!
    Nie wierzę, że ta kurtka z f&f i w dodatku za taką cenę, ty szczęściaro /ewa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, odchudzam się jedząc o regularnych porach 5 posiłków dziennie :) już mi ubyło 8 kg :)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz! Sweter ideał!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna biżuteria:) bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.