Moja ściana - mój pamiętnik


Od dzisiaj  będą się pojawiać na moim blogu, w zakładce WNĘTRZA nie tyle porady co inspiracje domowo-wnętrzarskie. Nie jestem ekspertem ale jak większość kobiet lubię "upiększać" mój dom. A ta dziedzina jest wyjątkowo bliska modzie. Będę się z Wami dzielić tym co mi się podoba i co ja w swoim domu chciałabym zmienić lub poprawić. Dajcie znać czy takie posty się Wam podobają?

Dzisiaj wrzucam na tapetę ramki, obrazki i lustra. Najtańszą i najbardziej ciekawą alternatywą dla gołych ścian jest wypełnienie ich naszymi zdjęciami z wakacji, ciekawymi grafikami czy pięknie oprawionymi złotymi myślami czy ulubionymi wierszami. Uwielbiam taki miszmasz na ścianach. Każde wnętrze nabiera oryginalnego charakteru. My z zasady jesteśmy powściągliwi w życiu jak i w dobieraniu ubrań. Oczywiście to też ma odzwierciedlenie w naszych domach. Warto się przełamać i dodać cząstkę siebie do naszego mieszkania i nie ma znaczenia w jakim stylu jest urządzone. 
Niech nasz dom "mówi" za nas.

To są zdjęcia moich ścian w korytarzu. Jeszcze wiele jest do poprawy ale i tak mi się podoba.
A to ściana w mojej sypialni.

A na koniec wrzucam zdjęcia z pokoju Polki.

Wszystkie poniższe inspiracje pochodzą  ze strony klubu zakupowego WESTWING, w którym znajdziecie przecudne, dobre jakościowo i przystępne cenowo elementy dekoracji wnętrz z całego świata. To właśnie na stronie WESTWING.PL. znajduję całe mnóstwo pomysłów jak upiększyć moje cztery kąty. Zapewniam, że każdy znajdzie coś dla siebie.















źródło: WESTWING

4 komentarze:

  1. Mi post podoba się baaardzo. Uwielbiam wnętrzarskie blogi i namiętnie je podczytuję.
    Właśnie kolejny blog trafi na moją listę co codziennego przejrzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati jak zawsze inspirujesz, niestety masz rację, że zarówno w sposobie ubierania jak i urządzania domu mu Polacy jesteśmy bardzo powściągliwi /ewa/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.