Blondynka na rekonstrukcji włosa JOICO


Jak większość farbowanych blondynek mam problem ze zniszczonymi końcówkami. Żal mi skracać włosy ale wiem doskonale, że bardzo brzydko wyglądają suche, matowe i zniszczone farbowaniem włosy. Staram się radzić sobie z tym problemem domowymi i sklepowymi sposobami ale niestety blond włosy są bardzo trudne "w utrzymaniu". Do tego dochodzi problem żółknięcia blondu. Próbowałam już wszystkich możliwych odżywek i ampułek. Niestety działają one dość słabo i na krótko. Po wakacjach w Turcji stan moich włosów jeszcze bardziej się pogorszył. Wpływ słońca i morskiej wody niszczy strasznie każdy włos zwłaszcza farbowany blond. 


Postanowiłam poszukać ratunku dla moich zniszczonych włosów. Nie musiałam długo szukać. Na warszawskim Mokotowie, niedaleko mojej pracy znalazłam Akademię Wizerunku Antonio Rosselli
Na początku poszłam tylko na samo podcięcie końcówek. Wspaniała atmosfera i profesjonalizm spowodowały, że szybko wróciłam i zdecydowałam się tam również na rekonstrukcję struktury włosa metodą JOICO, o której wcześniej czytałam w sieci. Stosunkowo niedroga metoda okazała się naprawdę świetna. Mam teraz naprawdę gładkie włosy a zwłaszcza ich końce. Moje włosy nie plączą się już i czuje przy dotyku, że są bardzo nawilżone. Ważne jest to by przy bardzo zniszczonych włosach taki zabieg powtarzać. Z pewnością fryzjer oceni stan włosów i zaleci częstotliwość regeneracji.

Co mnie przekonało do tej metody? Przede wszystkim regeneracja firmy JOICO jest wykonywana bez żadnych urządzeń nagrzewających i jest na bazie keratyny, która jest głównym budulcem włosów. Czas trwania takiej odbudowy włosa bez modelowania to ok 40 min. Koszt takiej regeneracji w zależności od długości włosów to 130-160zł (cena z modelowaniem).


Teraz specjalnie dla Was do końca roku na hasło PATTPUZZLE, taka rekonstrukcja włosa JOICO w Akademii Wizerunku Antonio Rosselli będzie kosztować 99zł (regeneracja z modelowaniem) lub 129zł (regeneracja ze strzyżeniem).

To są moje włosy przed zabiegiem. Widać, że są przesuszone i porowate.

Zabieg rekonstrukcji włosa to 4 etapy podczas, których nakłada się na włosy produkty z serii JOICO K-PACK. Pierwszy etap polega na oczyszczeniu włosów specjalnym szamponem. Otwiera on łuski włosa, oczyszcza je z różnego rodzaju zanieczyszczeń i pozostałości po kosmetykach a tym samym przygotowuje włosy na przyjęcie kompleksu 19 aminokwasów o różnych masach cząsteczkowych, kompatybilnych z keratyną ludzkiego włosa.
Drugi etap polega na zakwaszeniu co przywraca włosom odpowiednie PH i wyrównuje ich porowatość. 
Kolejny etap rekonstrukcji to nałożenie produktu Joico K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor, który wnika głęboko aż do rdzenia włosa i silnie go odbudowuje od wewnątrz i od zewnątrz.
Ostatni etap polega na intensywnym nawilżeniu, ochronie, wygładzeniu, nabłyszczeniu i poprawie elastyczności włosów za pomocą Joico K-Pak Intense Hydrator.
















Za profesjonalizm i dużo pozytywnej energii dziękuję fryzjerowi Maćkowi.


Do podtrzymania tej regeneracji w domu jest specjalny olejek K-Pack Color Therapy Restorative Oil, który chroni i wzmacnia kolor odbudowując przy tym uszkodzone włókna włosów. Co dla mnie najważniesze to dwukrotnie przedłuża trwałość i nasycenie koloru.





 A oto efekty przed i po rekonstrukcji :)
 fot: Kris


12 komentarze:

  1. Wow, efekt super. Moim włosą też by się to przydało. Chyba muszę wypad do Warszawy zaplanować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda szczerze polecam i sama powtórzę rekonstrukcję za parę miesięcy :)

      Usuń
  2. Już wiele razy robiłam tą rekonstrukcję. Pierwszy raz 4 lata temu. Rzeczywiście efekt super, ale z doświadczenia wiem, że farbujac włosy sklepowa farbą gładkie włosy szybko wracają do stanu sprzed regeneracji... Dla utrzymania efektu wskazane byłoby na co dzien też używać kosmetyków Joico. Ale jak dla mnie trochę drogawe są. Tak czy siak. Zabieg godny polecenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa drogie w stosunku do drogeryjnych ale nie w porownaniu z innymi profesjonalnymi kosmetykami. A do tego maja pojemnosc wieksza.. czyli 300ml a nie ok 200ml a cena podobna. Ja osobiscie jestem zadowolona z szamponu i odzywki (pomaranczowej) wygladzajacej. Nie odstaja mi male nowo wyrastajace wloski. I szampon jest wydajny bo naprawde niewielka ilosc wystarczy. Ale rekonstrukcji jeszcze nie probowalam... ciekawe czy na cienkie wlosy sie nadaje

      Usuń
    2. Uważam, że również na cienkie włosy taka regeneracja się przyda. Sama myślę o tej serii do pielęgnacji w domu :)

      Usuń
  3. super <3 widać różnicę, chociaż Twoje włosy nie były w złym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świertny efektL:)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Joico - olejek arganowy naprawdę czyni cuda ;)
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.