Latarnie i lampiony czyli jak stworzyć ciepły klimat we wnętrzach

Kocham wszelkie świece, świeczki i tealighty. Mam je porozstawiane po całym domu. Pierwsze słowo jakie pada po wejściu znajomych do mojego mieszkania to "jak tu ciepło i przytulnie". To za sprawą dodatków i masy świeczek. Do świec jest potrzebna oprawa w formie latarni bądź lampionu, która sprawi, że całe wnętrze nabierze przytulnego i oryginalnego charakteru.  Taki lampion można zarówno postawić na stole jak i zawiesić. 
Zima jest idealną porą na palenie świec. Ostatnio latarenki stały się bardzo popularne i można je znaleźć w wielu sklepach. Wybór jest duży, od rustykalnych, przez nowoczesne i orientalne. Styl latarni oczywiście trzeba dobrać do wnętrza naszego mieszkania. Ja posiadam białe latarnie w prowansalskim stylu i drewniane w charakterze skandynawskim.

Lubię mieć rzeczy oryginalne ale też łatwo dostępne. W sklepie internetowym WESTWING.PL znajdziecie lampiony z całego świata pasujące do każdego wnętrza. Znajdzie się również coś dla Panów z biglem jak i w stylu minimalistycznym. 

Przedstawię Wam jeszcze jeden plus palenia świeczek w latarenkach. Po urodzeniu mojej córki bałam się je palić w obawie przed poparzeniem. Jest to bezpieczna alternatywa dla "świeczkomaniaków".

Latem nie można zapomnieć o wykorzystaniu latarenki do oświetlenia tarasu czy balkonu. Taki lampion postawiony na ogrodowym stole czy na schodach wypełni ogród klimatycznym światłem. 
Przeczesałam dla was internet w poszukiwaniu takich oto inspiracji świeczkowo-lampionowych. 



Latarnie dostępne na WESTWING.PL

Latarnie dostępne na  WESTWING.PL

Latarnie dostępne na WESTWING.PL

Latarnie dostępne na  WESTWING.PL

Latarnie dostępne na WESTWING.PL

 Latarnie dostępne na WESTWING.PL


inspiracje znalazłam na stronie: www.pinterest.com

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne ! zdecydowanie, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świece i kominek zdecydowanie tworzą przytulny klimat w naszych domach. Coś jednak jest prawdy w tym ,że ludzi o wieków ciągnęło do ognia. Dzięki za inspiracje /ewa/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.