zielony płaszcz czyli tęsknota za latem


 Czy Wam też jest tak ciężko jak mnie? Jestem człowiekiem lata, radości i światła. Usycham zimą. Zamykam się w sobie. Miewam zmienne nastroje. Jednym słowem moja dusza choruje zimą. Mam zamarznięte serce. Powinnam przespać te szare miesiące. Wiosna będzie moim budzikiem. Świat jest teraz ciemny, smutny i zimny. Chcę do lata... jak najprędzej. Pozwólcie mi zasnąć...i obudzić się w zieleni...
Przesyłam Wam resztkę mojej pozytywnej energii.


















coat/płaszcz | SHEINSIDE
sweater | SH
bag/torba | TOPSHOP %
shoes/ buty | ZARA %
trausers/spodnie | OLD
necklaces/naszyjniki | H&M, ACCESSORIZE
ring/pierścionek | PERFOIS




11 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam zimą. Ale w tym roku powiększyła nam się rodzinka i nawet szarość za oknem mi nie straszna :-) Mój ulubiony blog! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie tak samo... Jak nie ma słońca tylko jest szaro buro i ponuro to nie mam ochoty wychodzić z domu w ogóle. Dzisiaj na szczęście od rana piękne słoneczko i już od razu człowiek inny.
    Super płaszczyk! Fajnie ożywia zestaw :) Ja dzisiaj wskoczyłam w swój żółty, żeby pokazać słoneczku, że chcę je zatrzymać na dłużej heheh ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny płaszczyk! ja też wolę ciepło niż zimno... zapadłabym w sen aż do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw. Nie przepadam za tym kolorem, ale muszę przyznać, że w Twoim wydaniu wygląda on świetnie i chętnie bym włożyła taki zestaw:) Bardzo Ci do twarzy w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały akcent kolorystyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Pati wyglądasz pięknie w zieleni!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie lubię zimy mrozu i szarugi :( czekam tylko na śnieg i byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuję się pod tym obiema rękami...byle do wiosny!!!
    Świetny energetyczny kolor płaszcza. Fajnie jest cię czasami poczytać nie tylko pooglądać:)
    Zdjęcia są świetne...zaczynasz współpracę z jakąś nową panią fotograf? Widać rękę profesjonalisty...mam nadzieję, że nie urażam w ten sposób twojego męża...żeby nie było jego zdjęcia też bardzo mi się podobały!!!/ewa/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.