Jasne myśli


Jakie macie postanowienia noworoczne? Bo macie, prawda? Każdy obiecuje sobie na początku roku schudnąć, zrobić prawko albo "podrasować" swój angielski. Mam rację?
Ale powiedzcie mi jak zacząć spełniać swoje postanowienia w takim miesiącu jak styczeń czy luty? Aura nie sprzyja silnej woli. W sumie to nie sprzyja niczemu, prócz czytania książki pod kocem i głaskania mruczysława.

  Moje postanowienia są dość powtarzalne. Obiecuję sobie nie jeść słodyczy, ćwiczyć (nie po to by mieć zdrowe i jędrne ciało (sic!) ale po to by zrzucić nadprogramowe kilogramy, które przychodzą do mnie już w październiku). 
  Obiecuję sobie, że zamiast oglądania seriali zacznę kontynuować swoją kolejną pasję czyli rysunek. Ale również i to postanowienie wymaga sporo wysiłku. Muszę kupić sobie prześliczne, białe biurko z krzesłem w stylu scandi bo przecież przy zwykłym stole jest bardzo ciężko i nie wygodnie rysować :D . To wszystko wymaga nakładu finansowego więc to postanowienie musi trochę przeleżeć w poczekalni. Oczywiście mogę tak wymieniać długo moje postanowienia tylko po co? Bardzo ważna jest praca nad sobą ale równie ważne jest stawianie sobie realnych celów dostosowanych do naszego życia i możliwości. Będą to dwie rzeczy a nie dziesięć, na których skupię swoją uwagę i cenny czas. Tak właśnie zrobię. Obiecuję...

  A jak jest u Was z realizacją postanowień noworocznych?



























 fot: Kris

coat/płaszcz | H&M TREND %
trausers/spodnie | MARKS&SPENCER %
bag/torba | PERFOIS %
shoes/buty | RIVER ISLAND %
sweater | SH
necklace/ naszyjnik | PROMOD %




6 komentarze:

  1. Pati, gdy tak cię czytam, to mam wrażenie jakbym czytała o sobie:)
    Jak zawsze genialny look, szal i sweterek moi ulubieńcy, nawet przez monitor czuję jakie są miluśkie!!!
    Z wiekiem kilogramy odkładają się łatwiej a zrzucają coraz trudniej, wiem o czym mówię bo u mnie 4 z przodu...ciało już nie jest tak jędrne jak kiedyś i trzeba się nieźle napracować żeby nie straszyć ludzi:( ale zimą to tak się nic nie chce...tylko kawka i ciasteczko na poprawę humoru, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. całość wygląda super ze sobą! ;) kupuję to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, płaszczyk jest rewelacyjny i slipersy także ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie bardzo mi się podobają, ale reszta jest super! A zwłaszcza płaszcz z szalem- świetnie się komponuje <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw, świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.