SLOW LIFE czyli powoli i uważnie


Czasami myślę sobie, że nie pasuję do tego świata. Za dużo myślę i za bardzo przeżywam sprawy, na które nie mam wpływu. Nie podobają mi się układy, układziki i to, że największą wartością jest pieniądz a nie człowiek. Brak mi czasu i rozmów z bliskimi mi ludźmi. Smutno mi się robi gdy z ulic Warszawy znikają małe sklepiki a w ich miejsce wyrastają kolejne "biedronki, żabki i kerfury". Jadąc tramwajem do pracy widzę same smutne, zestresowane i zmęczone twarze. Teraz liczy się ilość a nie jakość. I to w odniesieniu do każdej dziedziny naszego życia. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że czuję przymus pośpiechu. Ciągle mam wrażenie, że mi coś umyka, że mam tak dużo do zrobienia a tak mało czasu. Bliska jest mi filozofia SLOW LIFE czyli sztuka uważnego życia. Chcę zwolnić tempo życia i delektować się każdą chwilą. 
Tylko czy to jest dzisiaj możliwe? 
























fot: Kris


coat/płaszcz | ZARA %
trausers/spodnie | MARKS&SPENCER %
shoes/buty | ZARA %
bag/torba | PERFOIS %
t-shirt | ZARA %

11 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym co napisałaś. Ja ostatnio też się zastanawiałam nad tym tematem tylko, że bardziej pod kątem pracy. Dzień w dzień spędzamy ponad pół dnia w pracy. Dzień w dzień pracujemy, a nie poświęcamy się swoim bliskim... i tak dalej.

    Piękne fotografię

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati jest możliwe i warto wierzyć;) ja uśmiecham się do innych by wzniecić ogień;) to działa;)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twoje zdanie kochana. I jak najbardziej utożsamiam się ze slow life.
    Pięknie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty, a płaszczyk wydaje się byc taki cieplutki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą, tylko teraz wcale nie jest prosto żyć inaczej nie wszyscy wokoło!
    Fajny zestaw, super buty. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu rewelacyjna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie! Cudna stylizacja ;)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.