Szafa na Szpilkach i NEW LOOK


Styczniowe spotkanie Szafy na Szpilkach odbyło się jak zwykle pod czułą opieką Blue City. Sklep NEW LOOK w tym dniu musiał uporać się z gromadką szalonych blogerek. Miałyśmy stworzyć całą stylizację na potrzeby sesji zdjęciowej. Jeśli znacie sklep New Look to doskonale wiecie, jak dużym asortymentem dysponuje ta sieciówka. Każda z nas znalazła coś dla siebie.
Ja upolowałam czarny płaszcz z luźnymi połami a pod niego założyłam bordową sukienkę w kwiaty. Dorzuciłam do tego plecak i ciekawy naszyjnik, który pięknie się wkomponował we wzór sukienki. Podoba Wam się moja stylizacja?

Miłego oglądania.


Fot: Sebastian Rudnicki












Wygłupy ze wspaniałą Agnieszką Olszańską.
total | NEW LOOK
shoes/buty | ZARA


A to zdjęcia całej ekipy "Szafa na Szpilkach".









5 komentarze:

  1. sukienka, plecak i buty - rewelacja !
    a do tego zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też buty powaliły fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie dobrze, że Twoje buty są z Zary, bo może uda mi się je dorwać. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka w połączeniu z tą narzutką bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.