Wishlist

GREY



blouse, bluzka -  TUTAJ i TUTAJ | trausers/spodnie - TUTAJ |  coat/płaszcz - TUTAJ |  skirt/spódnica - TUTAJ |  bag/torba- TUTAJ |  shoes/buty - TUTAJ |  sunglasses/okulary - TUTAJ |  scarf/szalik - TUTAJ



Przygotowałam dla Was casualowe stylizacje w trzech odcieniach. Umieściłam w kolażach ubrania i dodatki, które chętnie widziałabym w swojej szafie i oczywiście na sobie. Wszystkie rzeczy znalazłam w sklepie internetowym Sheinside. Mam nadzieję, że kolaże przypadną Wam do gustu i zainspirujecie się moimi zestawami. 






YELLOW / MUSTARD



shirt/koszula - TUTAJ i TUTAJ |  trausers/spodnie - TUTAJ |  jeans - TUTAJ |  dress/sukienka - TUTAJ |  skirt/spódnica - TUTAJ |  jacket/kurtka - TUTAJ |  shoes/buty - TUTAJ |  sunglasses/okulary - TUTAJ







WINE RED / MASALA



shirt/koszula - TUTAJ |  trausers/spodnie - TUTAJ |  dress/sukienka - TUTAJ i TUTAJ |  skirt/spódnica - TUTAJ |  vest/bezrękawnik - TUTAJ |  shoes/buty - TUTAJ i TUTAJ |  sunglasses/okulary - TUTAJ |  coat/płaszcz - TUTAJ




 źródło zdjęć:  www.pinterest.com


3 komentarze:

  1. Wszystko tak idealnie do siebie pasuje *.* i te zdjęcia, przesliczne! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię winną czerwień, wszytskie linki poklikane
    proszę też o kliki u mnie w poście:)
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2015/02/czerwien-nie-tylko-na-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.