Pastele w mieszkaniu


     Przedstawiam Wam dzisiaj kawałek mojego mieszkania a dokładnie część salonu. Niedawno zdecydowaliśmy się z Krzyśkiem na kupno kanapy w kolorze pastelowego turkusu. Na początku bałam się tego koloru we wnętrzach naszego biało-beżowego mieszkania. Jak się okazało całkiem niepotrzebnie. Po zakupie kanapy zaczęłam poszukiwania dodatków, które będą do niej pasowały. Na Westwing znalazłam ciekawe, drukowane na płótnie zdjęcia. Fajnie się komponują kolorystycznie i wypełniły ciekawie wnętrze mojego pokoju.

taca, świeczka w szkle-Westwing;  wazonik-H&M Home;  świeca i ptaszek- Home&You

  Obowiązkowo na stole musiała się znaleźć długo poszukiwana metalowa taca na świece i wazoniki. Uwielbiam ją za to, że wygląda pięknie ale również za to, że wprowadza ład z moimi świeczkami, których mam pełno w całym domu. Bardzo często zmieniam dodatki i żongluje nimi w dowolny sposób. Mam nadzieję, że Wam się podoba.


 sztuczna skóra owcza, kanapa i poduszki-IKEA


 pastelowy wazonik-Westwing






6 komentarze:

  1. Jak przytulnie i jakie przyjazne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie idealnie :) Kocham świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, wszystko idealnie zgrane!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.