Metaliczny Trencz



   Chyba nigdy nie będę minimalistką w kwestii ilości ubrań. Uwielbiam mieć ich pełno w szafie. Codziennie budzę się w innym nastroju i potrzebuję dobrać do niego odpowiedni strój. Metki mnie nie kręcą. Nigdy nie wzdychałam do firmowych torebek czy butów i niech tak zostanie. Z pomocą przybywają mi jak zwykle sklepy z używaną odzieżą. "Złapałam" z wieszaka ten trencz w odcieniu metalicznego różu jak cenny skarb. Uwielbiam takie łupy. Kosztował jedyne 24 zł. i sprawił mi wiele radości.  
Kocham ubrania koniec i kropka.

t-shirt | ZARA %
trausers / spodnie | MANGO %
trench coat | vinatge (SH)
bag / torebka | ACCESSORIZE
shoes / buty | PULL&BEAR























 fot: Kris




10 komentarze:

  1. Trecz jest świetny, ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie koloru płaszcza z kolorem butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny loook! Jestem wprost zakochana w torebce i butach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne połączenie. podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna lumpeksowa perełka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie zgrane, extra torebka!

    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.