Ciemniejsza strona Pattpuzzle


Od 18 lat jestem tlenioną blondynką. Każda wizyta u fryzjera kończyła się szlochem. Dlatego od wielu lat sama w domu eksperymentuję z blond odcieniami. Każda kobieta, która kocha blond to  dobrze wie jak trudno jest utrzymać ładny, chłodny odcień włosów. Farba pod wpływem mycia i słońca wypłukuje się błyskawicznie. Pomimo używania ochronnych szamponów i fioletowych odżywek żółty odcień wraca jak koszmar senny.  Istnieje również uciążliwy problem comiesięcznego farbowania odrostów. Nie jest łatwo być blondynką. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad małą/dużą zmianą. 

Znajome poleciły mi Zakład Mąż Fryzjerki ( to był cudowny wybór). Przed wizytą postanowiłam poszukać konkretnych inspiracji na moją zmianę koloru. Po długim namyśle postanowiłam przyciemnić kolor od skóry głowy na ciemny blond dla uzyskania bardziej naturalnego efektu. 
   
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się tak świetnego finału. Pani Magda wyczarowała mi w bardzo krótkim czasie przepiękny kolor. Jasne pasma przechodzą od czubka głowy aż po same końce. Wygląda to bardzo naturalnie. Nie mogę się nacieszyć. Z komplementów, które słyszę wynika, że nowy kolor jest piękny i podkreślił moją urodę :)
Za sprawą tajemniczej mikstury OLAPLEX, którą dodaje się do farbowania a następnie na końcu jako odżywkę, moje włosy po farbowaniu wyglądają lepiej niż przed. To jest naprawdę magiczny środek, który maksymalnie odżywia włosy i chroni je podczas farbowania. 
Zapraszam Was na fotorelację z wizyty w Zakład Mąż Fryzjerki.
Koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba.























Fot: Kris

7 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam ten brąz przy skórze głowy podczas malowania to się przestraszyłam, ale efekt końcowy naprawdę zaskakuje. Na dobre Ci to wyszło! Włosy wyglądają na zdrowe, piękne i naturalne :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna metamorfoza!!! Naprawde to rzadkosc osiagnac taki efekt w salonie fryzjerskim....Jest naturalnie, swietliscie, calosc bardzo pasuje do Twojego Typu urody! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna! Genialne farbowanie, twoja twarz stała się jeszcze bardziej promienna☺☺☺Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. wow rewelacja! co do problematyczności blondu sama wiem cos o tym, ja na szczęście od 5 lat jestem wierna jednemu fryzjerowi z tym, że u mnie ciepłe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolorek! Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.