Kimono

 
Wiosna to dla mnie czas odnowy. Po zimie rodzę się na nowo. Zrzucam uzbierane ze smutków dodatkowe kilogramy. Zmiany również dotyczą włosów. Najważniejsze jednak jak bardzo się zmienia moja dusza. Na nowo wypełnia się radością i optymizmem. Wszystko co nowe jest ekscytujące. Wszystko pachnie cudem.
 Moja pasja do biegania bardzo mi w tym pomaga. Biegnąc mam czas na oglądanie zachodów słońca, podziwianie rodzącej się przyrody. Wtedy widzę jaki świat jest piękny. Mam czas tylko dla siebie. To inwestycja w lepsze zdrowie i samopoczucie. Nigdy wcześniej nie myślałam, że wysiłek fizyczny da mi tyle szczęścia na każdej płaszczyźnie.
Polecam.

kimono | SHEINSIDE
bag/torba | ZARA
dress/sukienka | MEDICINE
shoes/buty | PULL&BEAR
necklaces/naszyjniki | H&M, ACCESSORIZE
hair/włosy |  ZAKŁAD MĄŻ FRYZJERKI


  







 


 Fot: Kris


12 komentarze:

  1. Wyglądasz kwitnąco, od dawna mnie inspirujesz, jesteś moją ulubioną blogerką☺☺☺Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda to kimono :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kimono wygląda bardzo fajnie, ale obawiam się, że na mnie już tak pięknie się nie zaprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kimona <3 Twoje jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwitniesz i to widać :)
    Super fryzurka! Ja już od miesiąca planuję się wybrać do fryzjera i jakoś w dalszym ciągu nie mogę tam dotrzeć heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia w takim miejskim klimacie! Bardzo podoba mi się to kimono. Muszę sobie sprawić jakieś :)

    www.VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, kimono naprawdę rewelacyjne! Fajnie, że całą stylizację skontrastowałaś czerwoną torebką. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kimono, a przy tym super pomysłowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.