Spacerem po Rzymie



   Wybrałam się z przyjaciółmi na długi wrześniowy weekend do Rzymu. To był wspaniały pomysł. Zauroczeni klimatem i zabytkami przemierzyliśmy spacerem Rzym wzdłuż i wszerz. Nadal czuję niedosyt ale zapewne wrócę tu nie raz. W następnym wpisie wrzucę większą fotorelację z naszego tripa. 


   Podróżowaliśmy tanimi liniami więc musiałam upchnąć garderobę i kosmetyki w mały plecak. Mój Krzysiek i znajomi byli mocno zdumieni, że to mi się udało. Bez żelazka, z potem na czole pozowałam jak modelka na rzymskich uliczkach.
 
 T-SHIRT   H&M
SHORTS / KRÓTKIE SPODENKI   C&A
BAG / TORBA    ZARA
SHOES / BUTY   ZARA
NECKLACES / NASZYJNIKI  ACCESSORIZE

 




 



 FOT: KRIS



4 komentarze:

  1. piękne zdjęcia, a Ty jeszcze piękniejsza !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw na długie spacery. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.