Spotkanie blogerskie Szafa na Szpilkach

  
   Już pewnie wiecie, że co jakiś czas biorę udział w spotkaniach blogerek. Jest to ta najprzyjemniejsza strona blogowania. Chętnie przybywam na spotkania "Szafa na Szpilkach",  które są organizowane w centrum handlowym Blue City. Zawsze jesteśmy mile goszczone w restauracji Street. Grafik jest dość napięty ale mamy całe popołudnie i wieczór na to by odwiedzić salon fryzjerski Marco Aldany, wybrać stylizacje w sklepie New Yorker. Tym razem nie skorzystałam z makijażu robionego przez makijażystki z Hebe bo zawsze mam wrażenie, że w efekcie jestem "zmalowana" jak lala.

   Miłym zaskoczeniem okazała się wizyta na stoisku NeoNail z lakierami hybrydowymi. Miła Pani zrobiła mi manicure hybrydowy w kolorze soczystego fioletu. No i się zakochałam w hybrydzie na dobre. NeoNail na zachętę podarowało nam zestaw produktów: bazę, top i lakier. Muszę tylko zaopatrzyć się w lampę. Trochę to czasochłonne ale naprawdę taki lakier trzyma się minimum 2 tygodnie na paznokciach i wygląda bosko.

  Zostawiam Was z fotorelacją z całego spotkania i z końcowym efektem sesji foto. Za zdjęcia dziękuję Bartkowi Dębkowskiemu i Sebastianowi Rudnickiemu.

 
Wspólne foty z Karoliną.




 



 


 







 



6 komentarze:

  1. Świetna fryzura! Bardzo ci do twarzy w takich lokach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na rozdanie, gdzie do wygrania są kosmetyki prosto z Brazylii :)

    http://ekonaturalnie.blogspot.com.br/2016/12/bozonarodzeniowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie spotkania! Ja osobiście preferuję japońskie konwenty, na które zjeżdżają fani mangi i anime. Całymi godzinami potrafimy wtedy rozmawiać na temat kultury japońskiej i "chińskich bajek", co na co dzień jest prawie niemożliwe przez brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zloty blogerów są niezwykle cennym doświadczeniem, ponieważ możemy poznać inne osoby z naszego fachu, dzięki czemu rozwijamy swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądałaś. ;) Nigdy nie korzystałam z makijażu Hebe i chyba tego nie zrobię. ;)
    Widać, że się dobrze bawiłyście. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.